Η πτώση της τηλεθέασης, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurment, αντανακλά τη γενικότερη τηλεοπτική ένδεια στην ελληνική αγορά, με τα κανάλια - χτυπημένα από την κρίση - να μην επενδύουν σε νέες σειρές που θα ανανεώσουν το ενδιαφέρον του κοινού ιδιαίτερα στις ζώνες υψηλής θεαματικότητας.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι σε κάθε έναν από τους 12 μήνες της τηλεοπτικής περιόδου (Σεπτέμβριος - Αύγουστος) ο μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης σε λεπτά ήταν μικρότερος από το αντίστοιχο διάστημα της σεζόν 2011-12.
Ασφαλώς δεν πρέπει να θεωρείται αμελητέος παράγοντας το κλείσιμο της ΕΡΤ τον Ιούνιο που έβγαλε εν μια νυκτί από το παιχνίδι τρία κανάλια. Και βεβαίως η πτώση της τηλεθέασης θα πρέπει να αποδοθεί ως ένα βαθμό και στη μεταστροφή του κοινού - ιδιαίτερα του νεανικού - σε άλλης μορφής «κατανάλωση» ψυχαγωγικού προϊόντος που έρχεται πια από το Διαδίκτυο.
Το πρώτο σε τηλεθέαση πρόγραμμα της σεζόν 2012-13 - με κυρίαρχες τις καλύψεις ποδοσφαιρικών αναμετρήσεων - ήταν ο διαγωνισμός τραγουδιού της Γιουροβίζιον (ΝΕΤ) που στις 18 Μαιου 2013 σχεδόν 2,7 εκατ, τηλεθεατές (τηλεθέαση 26,4%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου